Máte několik možností, jak v katalogu e-shopu vyhledávat:
1. kategorie v nabídce našeho sortimentu v horním "černém" menu
2. kategorie v rozcestníku "Oblíbené kategorie" na homepage nebo
3. rychlé hledání, pokud znáte objednací číslo nebo název produktu
Znáte-li jen část názvu nebo objednacího čísla, našeptávač Vám napoví možné výsledky:
Znáte-li kategorii, v níž produkt je zatříděn, lze obdobně vyhledávat v rámci jediné kategorie:
Pozn. Před nákupem není nutné se registrovat, nicméně registrace Vám přináší řadu výhod. Jaké? To Vám napoví náš Blog.
Zobrazit si můžete produkty jako dlaždice:
nebo ve formátu seznam:
Potřebujete-li pomoc s vyhledáváním nebo určením dílu, neváhejte nás kontaktovat. Kontaktní údaje jsou
zobrazené hned na několika místech. Můžete využít telefonické spojení nebo chat. Není-li operátor momentálně
přítomen u svého počítače, znamená to, že se pohybuje ve skladu nebo v kamenné prodejně. Pak je CHAT neaktivní,
ale můžete nám zanechat zprávu. Operátor odpoví v nejbližším možném termínu.
V tomto e-shopu Vám nabízíme díly a příslušenství, které můžete využít pro jakoukoliv značku manipulační techniky a není třeba znát přímo model nebo výrobní číslo pro vytipování dílu. Pokud potřebujete náhradní díly pro určitý typ vozíku a nenašli jste ho v tomto e-shopu, neváhejte naše operátory kontaktovat. Nabízíme dozajista i díly na Váš typ vozíku a jsme připraveni Vám vytipovat ten správný. Jako dodavatel nové i použité manipulační techniky s dlouholetou zkušeností máme úzké vztahy s výrobci a jsme schopni Vám rychle sehnat vše, co potřebujete. Neváhejte a kontaktujte naše zkušené operátory na CHATu vpravo dole, na telefonu 777 700 621 nebo e-mailu.
Nakupujete kliknutím na tlačítko KOUPIT přímo z přehledu, kliknutím na tlačítko se připisuje vždy 1 kus výrobku,
nebo z detailu produktu, kde je možné zadat počet kusů dle přání nebo kde se můžete dotázat na vlastnosti
produktu operátora. Detail produktu se zobrazí po kliknutí na název či obrázek produktu v přehledu:
TIP: Pokud použijete CHAT vpravo dole, s operátorem můžete diskutovat přímo produkt, který Vás zajímá. Operátor se může podívat, kde se v eshopu zrovna nacházíte.
Počet kusů lze měnit v nákupním košíku. Stav košíku můžete kdykoliv zkontrolovat kliknutím na ZBOŽÍ V KOŠÍKU vpravo nahoře.
Dokud neodešlete objednávku, přidávání do košíku není závazné, zboží ještě můžete vymazat nebo měnit počet kusů.
V dalším kroku zvolte místo dodání. Jste-li přihlášení, formulář je pro Vás již předvyplněný údaji, které jste si zadali při registraci. Je to tedy pro Vás rychlejší a nemusíte již nic vyplňovat. Pokud chcete zaslat zboží na jinou dodací adresu, stačí ji přidat v příslušném poli formuláře (Doručovací adresa). I v této fázi máte přehled, co objednáváte a za jakou cenu. Máte-li jako náš zákazník své speciální smluvní ceny, pak je při přihlášení již rovnou vidíte a celá objednávka je vytvořena na míru právě Vám.
V případě, že nejste přihlášen ani registrován, můžete tak učinit i v tomto kroku objednávky. Nemáte-li zájem, pokračujte v objednávání bez registrace.
Nákup bez registrace vyžaduje vždy vyplnění formuláře s povinnými poli:
V následujícím kroku pak zvolte typ dopravy a způsob platby za zboží:
Můžete si zvolit způsob dopravy dle Vašeho uvážení a možností, které vybrané zboží nabízí:
Zboží je zasíláno v balících do určité maximální hmotnosti dle vybraného poskytovatele poštovních služeb. Převýší-li hmotnost objednávky tuto hranici, je nutné zboží zabalit do více balíků, které budou účtovány zvlášť.
Pokud bude zboží nutno zabalit jednotlivě, vyžaduje-li to jeho povaha (křehké, objemné), bude Vám účtován pouze počet balíků daný celkovou hmotností objednaného zboží.
Příklad:
Máte-li zboží o orientační hmotnosti 38 kg a chcete jej poslat Českou poštou, pak bude zabaleno do dvou balíků, protože maximální hmotnost jednoho balíku dodávaného Českou poštou je 29 kg. Budou Vám účtovány 2 balíky. Objednávka dále obsahuje zboží, které musí být, díky své povaze, zabaleno zvlášť od ostatních, přestože by se vešlo k ostatnímu zboží. Zboží bude tedy zabaleno do tří balíků. Vám však budou účtovány pouze dva.
Objednáte-li si zboží, které není momentálně skladem nebo jde o výměnný způsob, pak budete vyzváni k výběru způsobu dopravy „Dodání zboží dle dohody“ a platební metody „Zálohová faktura“. Dokončete svou objednávku a vyčkejte na odezvu operátora, který s Vámi dohodne další postup.
Kliknutím na tlačítko OBJEDNAT bude Vaše objednávka zaslána dodavateli a na Váš e-mailový kontakt odchází oznámení o objednávce zboží.
Jakmile je objednávka zaregistrována operátorem a vstoupí do systému, je registrována i v zákaznickém účtu registrovaného uživatele e-shopu.
Abyste se dostali ke svému účtu v eshopu, musíte být přihlášeni.
Po přihlášení se můžete kliknutím vpravo nahoře podívat do svého klientského účtu a měnit údaje zadané při registraci.
Zde také můžete editovat dodací adresy a měnit heslo k účtu. Najdete zde také přehled všech svých objednávek a faktur realizovaných přes e-shop.
Faktura se v přehledu objeví až po vyskladnění a odeslání zboží, tedy po uzavření případu účtárnou.
O odeslání objednaného zboží Vás bude informovat náš e-mail, případně Vás bude kontaktovat náš operátor.